Здравствуйте! Что это за проблема и как ее исправить?!
The problem seems to be caused by the following file: ntoskrnl.exe
BAD_POOL_HEADER
If this is the first time you've seen this stop error screen,
restart your computer. If this screen appears again, follow
these steps:
Check to make sure any new hardware or software is properly installed.
If this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer
for any Windows updates you might need.
If problems continue, disable or remove any newly installed hardware
or software. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing.
If you need to use safe mode to remove or disable components, restart
your computer, press F8 to select Advanced Startup Options, and then
select Safe Mode.
Technical Information:
*** STOP: 0x00000019 (0x0000000000000003, 0xfffffa800d3cab00, 0x0000000000000000,
0xfffffa800d3cab00)
*** ntoskrnl.exe - Address 0xfffff800040c1440 base at 0xfffff80004052000 DateStamp
0x589c915d
Форум Центра Обучения IT
- Анонимный пользователь
- Корзина/Архив
- Понедельник, 03 Июль 2017
- Подписаться через email
На это сообщение еще не было создано никаких ответов.
Будьте первым, кто ответит на него.
Будьте первым, кто ответит на него.